Vi gjorde det, vi gjorde det

– Ska vi ta en öl efter matchen, sa jag.

– Ja, sa han.

Och efter exakt 1,0 öl reste vi oss och lämnade krogen för att gå hem till våra respektive hem. För den som känner oss är 2 augusti 2008 ett historiskt datum.

Glöm Jesus gåendes på vattnet. Glöm det faktum att folk faktiskt betalar för Tomas Ledin-plattor. Det som inträffade idag är det mest märkliga som inträffat i världshistorien.

8 reaktioner till “Vi gjorde det, vi gjorde det

  1. Är det verkligen sant? Detta är sannerligen ett stort ögonblick. Jag tror aldrig att jag kommer hamna där. 😉

  2. Ja, jag är fortfarande omtumlad och lätt chockad. Det var en aha-upplevelse, verkligen: ”Jösses, det går faktiskt att gå hem”

  3. tror det kommer med åldern.
    den man jag delar lya med brukar också komma hem tidigare o tidigare nu för tiden. jag blir lika chockad varje gång han kommer hem före tolv 🙂 igår fick jag slänga ut han på ballen för att han var så sur. där satt han o tjurade i ett par timmar. du förstår ju säkert varför …

    hur reagerade du min herre på blåvitts totala brakförlust?

  4. Efter många tester så har man kommit fram till att det går att dricka en, två, åtta eller fler öl.
    Att tro att man kan dricka t ex tre öl och sedan stoppa är bara dumheter.

Lämna en kommentar